Trivsel

Glæden og oplevelsen af at have værdi, at slå til, at være rigtig som man er, og være en ligeværdig del af fællesskabet, er målet. Resultatet er ''glade børn med højt selvværd''. Derfor er det vigtigt at I, forældre kontakter os hvis I har noget på hjerte omkring jeres børn. I et åbent og tillidsfuldt samarbejde har vi de bedste forudsætninger for at tage hånd om Jer og jeres børn, når der er noget som bekymrer.

Vi, voksne er meget opmærksomme på den nære relation til barnet. En tæt relation med en lydhør og sensitiv voksen skaber tryghed for barnet og er således med til at skabe grobund for et tillidsfuldt samspil.

Udover den daglige kontakt tilbydes forældre en samtale om jeres barns trivsel én gang om året.